ÄNTLIGEN IGEN!

Yes klar med den andra analysen också. Den här gick betydligt snabbare och lättare. Känns riktigt bra faktiskt =) Så nu håller vi tummarna på att lärarna också tycker de. Känns så skönt att vara klar som då har jag 5 timmar på mig i skolan att göra klar bilden och det klarar jag lätt! Så då är jag klar med detta temat! Känns så oerhört skönt! Men som sagt utvecklings samtal imorgon, rädda mig någon?! Men jag har besämt mig att jag ska ta skolan mer på allvar nu! Jag ska plugga hårt och lämna in uppgifter och sånt i tid. Vilket jag verkade börja med på allvar igår eftersom jag är klar med mina analyser och dom ska lämnas in idag jag vet folk som inte ens har börjat en! Så jag är mycket stolt över mig själv också. + att jag var ju sjuk så har inte fått reda på mycke om hur man gör en analys heller så hela mitt arbete har jag fått gjort helt själv på eget bevåg. Jag är nöjd iallafall! Så nu väntar jag på att pappa ska komma hem så ska vi göra iordning lunch och så ska jag läsa analysen för honom! Vi hörs senare! =D PUSS! / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0