ÄNTLIGEN!!!

YESZÖR! Äntligen är jag klar med min filmanalys och det känns så grymt skönt! + att den känns väldigt bra. Känns verkligen som om jag fick till det. Så får jag bara G på den så blir jag grymt arg och besviken. För nu har jag verkligen kämpat! I tre & halv timme har jag suttit och kämpat och börjat om helt och kämpat och kämpat! Så nu är jag riktigt nöjd och om jag inte får minst ett VG så blir jag besviken på mig själv. Sen då ska jag ha en riktigt förklaring varför också! Menmen nu ska vi inte spåna i framtiden utan leva i nuet som jag brukar säga! =) Tror jag måste gå och lägga mig öven om vi börjar tre imorgon för mina ögon håller på att slås igen och jag är verkligen tröttis. Märkt att jag lägger "is" efter många ord! Hahaha ja många påpekar ju det och tar efter mig. Så kan det va! Men nu blir det att hoppa i säng! Tror jag ska gö det bokstavligt HOPPA ner i min säng. YEAH! Gooooood night! Sleep well cykelställ! Åh just det statistiken bara ploppar uppåt! Iiih så kul fortsätt läsa hörni! Ni gör oss glad! :D men jaja nu blir det lite blablabla här eftersom jag är trött! SLEEP WELL CYKELSTÄLL!!! =)
/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0