Gode morgon!

Tjabba! Fy bubblans vad trött jag är! Nyss vaknat nästan. Pappa väckte mig vid halv åtta och sa att han också hade lite sovmorgon och sa att jag måste äta frukost och sen kan jag somna om igen. Men jag var så hisklans trött så jag gick ner och gjorde ordning frukost åt pappa medans han var ute med hundarna. Sen gick jag upp och la mig igen. Men känns verkligen skönt att jag blev klar med filmanalysen igår. Nu har jag bara en annan film analys kvar. Men det är betydligt lättare så den slänger jag ihop nu. Sen har jag bilden kvar, men den får man inte jobba med henne utan på skolan. Så blir att kämpa med den idag på skolan. Men nu måste jag jobba med "Le Fabuleux Destin D´Amelie Poulain". En fransk film vi ska analysera! Men vi hörs senare! =) / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0