RÖTT ÄR SÖTT =)

Jajemensan rött är sött! Idag efter skolan sprang jag ner på stan och köpte mig ett nytt röt läppstift eftersom det gamla är nästan slut och är inte så vidare bra direkt heller. Så jag tänkte kosta på mig ett nytt snyggt! Det blev ifrån MaxFactor. Jag har verkligen sjuuukt mycket att göra men analysen går rikigt bra nu har hittat flytet! Men jag tar en liten paus nu och bloggar! =) Tänker nästan sitta uppe halva natten och få allt gjort. För imorgon börjar vi nämligen klockan tre och slutar klockan åtta på kvällen. Vi har öppet hur dag på skolan så aa... Tror ni förstår. Men vad finns mer och berätta, säkert jättemycket men jag kommer inte på något just nu. Typiskt mig! Men Slänger in lite bilder ifrån läppstiftet. Så skriver jag något lite mer roligare inlägg sen! =) PUSS! / Julia med red lips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0