(:

i torsdags fick vi i min skola våra datorer :D alla typ skrek as mycket när vi fick reda på att dom hade kommit. vi fick ju reda på att vi skulle få dom innan sommarlovet så vissa har ju längtat jätte mycket. vi har haft dom i två dagar och man börjar faktiskt tröttna på dom redan nu , dom är typ as tunga att gå runt och bära på och så förstår jag inte ett skit . men jag lär mig den nog snart ... hoppas jag ;) om ett par timmar så kommer min släkt för vi ska ha kalas för min mamma som fyllde år i tisdags. så jag har typ städat hela mitt rum , för det behövdes verkligen ! just de ja , jag funderar på att slinga mitt hår så det blir ljusare . så det ska jag nog göra någon dag . men nu ska jag gå och göra i ordning mig , för nu kommer snart allihopa. skriver kanske mer ikväll :)
/ gabriella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0